Oy gizli, haber kutsal, yorum h�rd�r.
G�nlerdir �in’de M�sl�man-T�rk katliam� yap�l�yor.
Daha 1 hafta �nce kalabal�k bir heyet ve y�z�nde
g�l�c�klerle oralara ��kartma yapan Cumhurba�kan�
G�l neden olaylarla ilgili tek kelime etmiyor?
Orada, d�nyan�n g�zleri �n�nde, naklen yay�n halinde
insanlar enselerinden kur�unlan�yor… �nsanlar sokaklarda s�r�kleniyor, sakat
b�rak�l�yor, binlerce ki�i tutuklan�yor.
�in y�netimi a��klama yap�yor: “Tutuklananlar idam edilecek!” Hale bak�n… Muhakeme etmek, savunma
yapmak, yarg�lama yok… Karar verilmi�, idam edilecekler.
Bunlar
T�rk, bunlar M�sl�man, bunlar insan!
“Dindar Cumhurba�kan�”n�n dindarl��� buraya kadar
m�yd�? Dindar vicdan� s�zlam�yor mu? “Dindar
y�re�i”, 1 hafta �nce ziyaret etti�i �lkede binlerce dinda��n�n katledilmesine
seyirci kalmas�n� m� emrediyor?
Bu “dindarl�k”, hi� olmazsa tutuklananlar�n idam�n�
�nlemek �zere harekete ge�er mi?
* * *
D�NDAR CUMHURBA�KANI K�MDEN YANA
Elbette siyas� a��dan sormuyoruz. O belli! Say�n G�l
asla tarafs�z olmayacak. Daima AKP’nin taraf�nda olacak.
Sorumuz; �in y�netimiyle-M�sl�man Uygurlar aras�ndaki
tercihiyle ilgili… G�l; M�sl�man
Uygurlardan m� yoksa �in y�netiminden mi yana?
Bu suali sormak hakk�m�z. ��nk� Say�n G�l, M�sl�man
katliam� kar��s�nda k�l�n� k�p�rdatmad��� gibi, T�rkiye a��s�ndan �in’in rahat
bir nefes almas�na yard�mc� olmu�tur.
Nas�l?
B�t�n T�rkiye, �in’deki katliamlara odaklanm��ken,
TV’ler saat ba�� ilk haber olarak M�sl�man katliam�n� verirken, G�l g�ndemi
de�i�tiriyor. 9 g�nd�r bekletti�i yasay� tam da olaylar�n t�rmand���, �in’in
s�k��t�r�lmaya ba�land��� bir s�rada imzal�yor. G�ndem de�i�iyor. Haber
b�ltenlerinin 1’nci s�ras�na onaylanan kanun oturuyor. Yasayla ilgili ate�li
tart��malar ba�l�yor.
Daha 5-6 g�n vakti oldu�una g�re, G�l, imzay� birka�
g�n daha bekletemez miydi?
Her �ey ortada… Dindar Cumhurba�kan�, T�rkiye
kamuoyunun bask�s�na kar�� �in’i rahatlatm��t�r. Cevap sizde, G�l kimden yana?
* * *
B�LGELERDEN
�nsanlar�n kendi ruhlar�ndan mutlaka s�k�p atmalar�
gereken iki �ey; imans�zl�k ve bencilliktir.
Epiktetos
�nceki
yaz�lar